Subject: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus
From: "Ott Tahk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "UAS" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 16:56:26 +0200

Tere!

Soovime võimalusel saada eraldatud õhuruumi 20.12.2024 kella 11:00 ja 14:00 
vahel kohaliku aja järgi drooni lennutamiseks. Tsentriga krüüdneri 
karjääris, R=600m, h=2000ft AMSL. Mõjutatud õhuruum on Tartu FIZ, FIZ upper 
ja treeningala tsoon 7. Taotlus on manuses. Tean ka seda, et vähem kui 15 
päeva on jäänud soovitud kuupäevani, vabandan. Kas on hiljaks jäädud või on 
teoorias veel võimalik?

Lugupidamisega

Ott Tahk

MÕS käitamisjuht

Eesti Lennuakadeemia

+372 5562 3042

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.